JAK TO U NÁS FUNGUJE

PÁR RAD A POSTŘEHŮ ... aneb co se nám osvědčilo

1. Děkujeme Vám za Váš projevený zájem o naše dekorace, pokud prosím máte vybráno a znáte termín Vaši svatby, pošlete mi seznam dekorací /odkazy na ně/ a hlavně datum svatby, než objednáte, zkontroluji dostupnost, obsazenost dekorací. Odepíši Vám, potvrdím dostupnost, ještě před Vašim objednáním.


2. Následuje od Vás objednání, klasicky přes košík ... do zprávy k objednávce ještě prosím znovu Vaše datum svatby a zvolit volbu dodání a placení. Zálohy žádné nevybíráme, v týdnu před odesláním dekorací si pak znovu napíšeme a proběhne platba, pro dekorace, které se budou odesílat. Při osobním vyzvednutí či předání, si platbu můžeme vyřídit osobně.


3. Ohledně zasílání dekorací. Některé dekorace nelze zaslat kurýrem, jedná se především o velké věci, některé větší slavobrány, nábytek, koberce, křehké věci, apod... Osvědčilo se nám i snoubencům, si pro věci raději dojet, než je trpělivě poctivě balit a řešit odeslání. Sídlíme u D1, na Vysočině na oblíbené trase Praha-Brno, obec Měřín exit 134 ... řadu dekorací vyzvedávají u nás, např. rodiče, svědkové, družičky ... co kolem nás projíždějí, buď služebně v týdnu před svatbou, nebo rovnou jedou na svatbu a my je naložíme. Zpětné odeslání prosím CO NEJDŘÍVE po svatbě, hned v pondělí, abychom neohrozili dostupnost věcí pro další nevěstu, za Vámi. Každý chce mít své dekorace včas u sebe, pro pocit jistoty.


4. Reklamace, jsme nikdy neřešili, věříme, ve vzájemnou slušnost a ohleduplnost. Pokud víte, že se něco poškodilo, jsme rádi, když nám sami navrhnete vyrovnání :-) nebo náhradu.


Prosím pište své další dotazy, poptávky na mail marceladouskova@seznam.cz
Děkuji a těším se na Vás Marcela Doušková